Pegasystems Named a Leader in The 2021 Gartner Magic Quadrant for CRM Customer Engagement Center

For the 12th consecutive year, Gartner recognizes Pegasystems as a LeaderPega Customer Service™ enables customer service organizations of every size the ability to scale and innovate solutions quickly.


We believe with offerings like case workflow automation, a wide variety of digital engagement strategies, and low-code development, we enable customer service organizations in providing quick, adaptable service to their customers. To learn more, read the full 2021 Gartner Magic Quadrant report.

Please check here for details.

News

More from anabatic solusi digital

Kolaborasi Sukses Antara Anabatic d...

Tangerang - Join Planning Season yang baru saja dilakukan antara Anabatic Solusi Digital dan Bank Permata pada hari Senin, 26 Februari 2024, menandai pencapaian penting dalam upaya kolaboratif mereka .....

Inovasi Tak Terhenti: Suksesnya Pos...

Jakarta - Pada tanggal 5 November 2023, Anabatic Solusi Digital kembali mengukuhkan posisinya sebagai pemimpin dalam solusi digital dengan menggelar acara Post Sales Gathering di Putri Duyung Ancol, J.....

CampSys Loyalty Reward System: Memb...

Setiap bisnis tahu bahwa menjalin hubungan yang kuat dengan pelanggan adalah kunci kesuksesan jangka panjang. Interaksi dengan pelanggan adalah kesempatan berharga untuk mempererat hubungan dan mening.....

Let’s Connect

Stay updated
with our information technology